آثار و نشانه های گنج یابی

نماد و نشان شتردرگنج یابی

نماد و نشان شتردرگنج یابی

 شتر از دیرباز در میان ایرانیها نماد صبر و شکیبایی بوده در مکانهای باستانی اکثر شهرها وجود دارد،  نماد و علامت شتر در گنجیابی بسیار مهم بوده و اکثر اوقات با بار همراه میباشد،و در حالات مختلف دارای معانی و تفاسیر زیادی است.

1_تزئین

2_نماد گنج

3_نماد مسیر عبور کاروان

نماد و نشان شتردرگنج یابی

شتر در حالات مختلفی یافت میشود که تفسیر آنها دارای معانی متعددی میباشد:

-شتر ایستاده

– شتر نشسته

– شتر همراه بار

– شتر در حال راه رفتن

-تعدادی شتر پشت سرهم و……

شتر در حالت ایستاده به معنی این است که گنج در همان نقطه است، شتر در حالت نشسته امکان دارد در آن اطراف باتلاق یا غار وجود داشته باشد،نماد شتر همراه بار به این معناست که  بار واقعی است و در آنجا گنج وجود دارد نهایتا در 60 قدمی شتر، اگر شتر یک کوهان داشته باشد یعنی این که روبه رو آن یک برجستگی وجود رادر و اگر 2 کوهان داشته باشد 2 عدد برجستگی وجود دارد که یکی برای گمراه کردن است و دیگری راست است.شتر درحالت راه رفتن بیشتر به معنی آن است که دفینه جلوتر از نماد است و اگر تعدادی شتر پشت هم باشد آخری نشسته باشد گنج پشت آن است و اگر سرش بالا یا پائین باشد گنج روبه رویش یا زیرش است.

در شرکت فلزیاب فراز سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید. برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.۰۹۱۲۰۸۹۶۰۴۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *