آثار و نشانه های گنج یابی

نماد و نشان آسیاب در گنج یابی

نماد و نشان آسیاب در گنج یابی

 

اگر سنگ آسیاب در سطح زمین پیدا شد نشان گنج نیست و اگر در زیر خاک آن را یافت کریدید دلالت بر وجود گنج در آن اطراف را داردو اینکه نماد سنگ آسیاب بیشتر در نوک قله ها یافت میشود .

 

سنگ آسیاب به سه صورت یافت میشود:

  1. سنگ آسیاب کامل و بزرگ با کاسه سنگ عمیق که خاک زمین از داخل آن مشخص است که در این حالت اشاره به زیر خود دارد.
  2. سنگ آسیاب بزرگ و کاسه سنگ نچندان عمیق و دارای آبراه که در این حالت باید در جهت آبراه و مواردی هم پیش میاد که خلاف جهت آبراه باید دنبال قبری عمیق گشت.
  3. سنگ آسیاب نصفه به شکل نیم هلال ماه که در این حالت اشاره به مسیری دورتر گاها تا 100 متر در جهت هلال دارد. ولی درکل سنگ آسیابی با ارزش است که توی عمق و محل آسیاب های قدیمی باشد.نماد و نشان آسیاب در گنج یابی

البته دفینه موجود در آثار سنگ آسیاب زیاد نیست و معمولا یک اتاق غذا و یک اتاق مهمات و اتاق دیگر دفینه است. این آثار معمولا در نقطه های بلند کوه ها یافت میشوند که برای پیدا کردن آن میتوان دنبال دو عدد سنگ کله قندی در کنارش بود. اندازه هر یک از این دو سنگ به اندازه یک یخچال کوچک میباشد. معمولا در خود یکی از این کله قندها مقداری سکه پنهان میکردند. برای شکافتن این سنگ در زیرش نقطه ای تعبیه شده است و قسمت حساس سنگ است و میتوان به راحتی از آن نقطه سنگ را شکافت.

عموما زیر سنگ جستجو می شود، تا دو متر زیر سنگ را نگاه کنید. ولی به این شکل هم گفته شده است ( در نزدیکی سنگ آسیاب صخره ایی گرد پیدا کنید ، پول یا طلا زیر آن تخته سنگ مخفی شده است )

معمولا این سنگ ها زیر خاک پیدا می شوند و در زیرش قطعا مژده ای بوده و مثل کوزه های دهان به پایین رمزگذاری میشوند. پول اصلی اش درجهت جنوب غربی و به فاصله 7 تا 9 متری می باشد.

دو و نیم تا 3 متر زیر سوراخ سنگ آسیاب را با ابزار الکترونیکی بررسی و دفینه پیدا کنید.

اگر سنگ آسیاب جوغن دار باشد و شکل استفاده از سنگ جوغن ( کف اش زیر و دهانش بالا) باشد، 7 تا 9 متر در جهت جنوب غرب سنگ یک تپه (خاکریز خیلی کوچک) جستجو شود. در اراضی صاف از 50 سانتی متر تا 2 متر یک منطقه بلند جستجو می شود و احتمالا دفینه در آنجاست. اگر قسمت کف آن تا سوراخ وسط اسکنه نقطه خورده باشد، سرمال دفینه زیر آن است.

اگر کف سنگ جوغن دار بالا و دهانش پایین باشد سر مال زیرش بوده و در 7 تا 9 متری در جهت جنوب غرب در زمین صاف دفینه اصلی موجود است.

برای بستن درهای ورودی و یا درپوش ورودی مزار ها استفاده میشوند. در مرحله اول دیده نمی شوند. می توانند به صورت کشویی و کیفیت در را داشته باشند.

در شرکت فلزیاب فراز سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید. برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید. 09120896040

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *