آثار و نشانه های گنج یابی

نماد ستاره در گنج یابی

نماد و نشان ستاره در گنج یابی

نماد ماه و ستاره در دفینه یابی نظر اول : ستاره چهار گوش به معنای خطر بوده، و ستاره 6 گوش معنای تله ی بزرگ را می دهد، از طرفی برای نشان دادن جهت سیاره ها نیز ممکن است درست شده باشد. در جهت بلندترین گوشه اش باید حرکت کرد. نشانه ماه و ستاره در دفینه یابی نظر دوم : ستاره یکی از قدیمی ترین نمادهای معنوی می باشد. 5 – 6 – 7 و 8 گوشه هایشان نیز موجود است. معنای هر کدام متفاوت می باشد، از همه قویتر 8 گوش آنها می باشد.

مثلا 5 گوشه، نماد خاک، آتش، حیوان و آب می باشد، 8 گوش زیبایی، اعتماد، حکومت، و قدرت را معنا می دهد و نماد قدرت و قوت می باشد. نماد خدا و فرشته ی محافظ نیز می باشد. نظر دیگر : معانی نشانه های ستاره خیلی مختلف می باشد. مهم است که مربوط به کدام دوره می باشد. ستاره هم 5 گوشش و هم 7 گوشش هست، ولی گاها 5 گوش ها به معنای 7 گوش می باشند. 5 + خورشید می شود 6 و 6 + ماه میشود 7. به این صورت است که می توان ستاره 5 گوش را به معنای ستاره 7 گوش نیز در نظر گرفت. همانطور که اشاره شد این مهم است که ستاره مربوط به کدام دوره بوده و به کدام مدنیت مربوط می باشد.

نماد و نشان ستاره در گنج یابی

با اینکه ستاره از نشانه کم استفاده شده است، به معنای یک منطقه باز اراضی صاف می باشد. در اطراف نشانه و در زمینی صاف نزدیک آن باید کاوش انجام شود. اگر ماه و ستاره با هم نقش شده باشند، در بعضی از پل ها و کناره های پل کشورمان این نقش وجود داشته و در نزدیکی های آن دفینه مشاهده شده است.

در شرکت فلزیاب فراز سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید. برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

09120896040

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *