مقالات

فلزیاب دست ساز ایرانی

فلزیاب دست ساز ایرانی

عمدتا ساخت محصولات الکترونیکی که توسط اشخاص یا شرکتها و کارخانجات معتبر به صورت دستی انجام می شود دارای طرفدار بیشتری هستند و افراد معتقدند که مثلا فلزیاب دست ساز ایرانی  با دقت بالاتری مونتاژ و تنظیم گشته است . در رابطه با لوازم الکترونیکی هم همین موضوع صدق مینماید، که سیستمهایی که توسط شرکتهای معتبر بصورت دست ساز یا دستی انجام میشود، دارای عملکرد بهتر و دقیق تر میباشد. در کشور ما نیز تعدادی از شرکت ها و اشخاص توانایی ساخت و تولید فلزیاب دست ساز ایرانی را داشته و در این حوزه مشغول به فعالیت میباشند.

از این رو افرادی که در این حوزه تخصص کافی دارند ، برای برطرف ساختن نیاز های تمام متقاضیان خود ، سفارشات مختلف را گرفته و برای ساخت سیستم هایی در حوزه ی ساخت فلزیاب دست ساز ایرانی تلاش میکنند.

گاهی پیش آمده که در فضای اینترنت برخی از وب سایت ها و انجمن ها نمودار های متعدد و اطلاعاتی را به اشتراک میگذارند و ادعا دارند که این اطلاعات مربوط به مدار های مخصوص فلزیاب میباشد، اما توصیه ی ما به شما این است که فریب این چنین تبلیغاتی را نخورید . برای ساخت  یک مدار فلزیاب  حرفه ای این اطلاعات پیش پا افتاده کافی نیست ، و جز اتلاف وقت و هزینه نتیجه ی  دیگری برای شما نخواهد داشت .

افراد غیر حرفه ای در این زمینه در چنین مطلب هایی ادعا میکنند که  میتوان با مونتاژ یک دستگاه الکترونیکی مثل رادیو یا تلوزیون ، برای خود یک فلزیاب دست ساز ایرانی داشته باشند، همانطور که مشخص است آنها بر روی تخصص و نیازهای تحقیق و توسعه و همچنین سرمایه گذاری های قابل توجه مورد نیاز برای ساخت فلزیاب‌ها متمرکز نیستند، زیرا آنها تمایل دارند جزئیات چندگانه در مرحله تولید را نادیده بگیرندو فقط سیستمی را به مرحله ی خرید و فروش فلزياب برسانند.
پس بنا بر توضیحات فوق اینکار نیاز به تخصص داشته و فراتر از توانایی ۲ الی ۳ نفر است.
این فلزیاب ها فقط برای سرگرمی یا کار در آزمایشها خوب هستند و فقط در مجاورت نزدیک فلز بوق میزنند. صد در صد آنها در زمین واقعی کار نمیکنند.

ساخت دستگاهی که در زمین واقعی هم بتواند کار کند نیازمند ویژگیهای مهمی  است؛  از جمله داده‌های میدانی و بازخورد کاربران تمام دنیا، اجزای الکترونیکی، مهندسی، تجهیزات مکانیکی و آنالوگ.

باید بدانید که برای پذیرش همه ی این عناصر، و در نهایت ساخت یک فلزیاب دست ساز ایرانی و حرفه ای به یک تیم متخصص نیاز است.
این تیم تمام جنبه های تخصص فلزیاب را با تلاشهای طولانی، جمع آوری داده ها و دستیابی به پیشرفت بررسی میکند.
شاید برای خیلی ها این سوال پیش بیاد که بین فروش فلزیاب دست ساز و فلزیاب شرکتی کدام را انتخاب کنند و کدام یک بهترین می باشد.
در واقع هر کدام یک از این دو نوع دستگاه ها طرفدار مخصوص خود را دارند.
شاید برای خیلی ها در نگاه اول فلزیاب شرکتی دستگاهی برتر نسبت به دستگاه فلزیاب دست ساز بنظر بیاید.ظاهر قضیه هم اینگونه هست ولی در عمل تفاوت هایی دارند
فلزیاب شرکتی از تکنولوژی روز دنیا استفاده می کنند همچنین قدمت فعالیت آنها از خیلی از نمونه های دست ساز بیشتر می باشد.
همچنین کیفیت سرویس و گارانتی آنها بسیار معتبرتر می باشد.
واقعیت ماجرا این است شرایط در منطقه ای که ما هستیم بسیار متفاوت از سایر کشورها می باشد.
در کشور ما ایران با توجه به قوانین سخت گیرانه درمورد فروش فلزیاب دست ساز و همچنین منع واردات فلزیاب، زمینه ساز واردات قاچاق اینگونه دستگاه ها شده است.
کالاهای قاچاقی که بیشتر آنها اصل نبوده و یا ساخت کشور چین می باشند و یا درکشورهای همسایه مان به ظاهر کپی شده اند.

در شرکت فلزیاب کاشف سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئن
و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.
برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *