مقالات

فلزیاب برتر تهران

فلزیاب برتر تهران

دستگاه های فلزیاب میدان مغناطیسی را در اطراف لوپ جستجوگر خود تولید می کنند.زمانی که جسم فلزی در محدوده میدان مغناطیسی قرار بگیرد میدان مغناطیسی تغییر می کند و دستگاه فلزیاب به کمک این تغییرات وجود فلز در اطراف لوپ را مطلع میشود. هر چقدر میدان مغناطیسی تولید شده توسط دستگاه فلزیاب بیشتر باشد عمق کشف فلز نیز بیشتر می شود.

بیشتر یا کمتر شدن عمق کاوش توسط فلزیاب به اندازه ، شکل و جنس فلز بستگی دارد. این نوع از فلزیاب ها که معمولا وزن سبک دارند و لوپ آن ها کوچک است و عمق کاوش فلز آن ها معمولا پایین از یک متر می باشد. لوپ استاندارد این فلزیاب ها ۲۵ سانتی متر است یعنی یک فلز مربعی شکل با سایز ۱X1 متر را می تواند از فاصله ۱ متری تشخیص دهد.

فلزیاب تفریحی برای کاوش فلزات در سطح خاک طراحی شده اند. این دسته از فلزیاب ها مجهز به LCD پیشرفته و دیجیتال می باشد. فلزیاب های تفریحی دارای قدرت تفکیک کم و بیش برابر ۸۰% دارند. به همین جهت می توانید فلزات آهنی را از فلزات غیر آهنی با دقت ۸۰% جدا کرد.

فلزیاب های پیشرفته، قدرت بسیار بیشتری نسبت به فلزیاب های دیگر دارند. فلزیاب های پیشرفته وزن سنگینی دارند چون در آن ها به دلیل مصرف زیاد برق از باتری های اسیدی مشابه باتری موتورسیکلت شده. این دسته از فلزیاب ها معمولا خود فلزیاب یا باتری آن ها یا هر دو آن ها به کمر بسته می شود. فلزیاب های پیشرفته قدرت تفکیک زیادی ندارند و نمی توانند فلزات غیرآهنی را از آهنی جدا کنند و هر آلیاژ یا فلزی را ببینند اطلاع می دهند. فلزیاب های پیشرفته صفحه نمایش ندارند و ساده می باشند.

در شرکت فلزیاب فراز سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.
برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *