مقالات

فلزیاب ارزان و با کیفیت

فلزیاب ارزان و با کیفیت

فلزیاب وسیله‌ای است که برای پیدا کردن اجسام فلزی مخفی یا گم شده درون زمین، دیوار یا اجسام دیگر به کار گرفته می‌شود. دستگاه فلزیاب‌ ارزان و با کیفیت میدان مغناطیسی  را در اطراف دیسک جستجوگر خود ایجاد می‌کنند. زمانی که جسم فلزی در محدوده میدان مغناطیسی قرار بگیرد شدت میدان مغناطیسی تغییر کرده و دستگاه فلزیاب با این تغییرات متوجه وجود فلز در اطراف دیسک خود خواهد شد و آن را آشکار و اطلاع می‌دهد. هر چقدر شدت میدان مغناطیسی تولید شده توسط دستگاه بیشتر باشند عمق کشف فلز بیشتر خواهد بود. عمق کاوش توسط فلزیاب با توجه به اندازه، شکل و جنس فلز تغییر می‌کند کمتر یا بیشتر می‌شود.

فلزیاب‌های پیشرفته که ارزان و با کیفیت نیز باشد، قدرت بسیار بیشتری نسبت به دیگر فلزیاب‌ها دیگر را دارا می‌باشند. فلزیاب‌های پیشرفته دارای وزن نسبتاً سنگینی هستند زیرا که در آن‌ها به یلت مصرف مضاعف برق از باتری‌های اسیدی مشابه موتورسیکلت استفاده شد زیادی ندارند و نمی‌توانند فلزهای آهنی را از غیر فلزی کنند و هر فلز یا آلیاژی را ببینند اطلاع می‌دهند. فلزیاب‌های پیشرفته مانیتور ندارد و ساده می‌باشند از فلزیاب‌های صنعتی در صنعت‌های مختلف مثل فرش ماشینی-و صنایع بسته‌بندی- چوب بری و کارخانه‌ها استفاده می‌شود.

به فلزیابی که علاوه بر توانایی کشف فلز ، طلا و …، قادر به اسکن و ارایه تصویر هدف مورد نظر باشد فلزیاب تصویری گفته می شود.  این فلزیاب ها فقط شکل حدودی و تخمینی هدف کاوش شده را نمایان می کند که به طور کلی می توان در حدود ۶۰ درصد به تصویر ارائه شده اعتماد کرد .  گنج یاب های تصویری اطلاعات را جمع آوری و بعد با جزئیات بر روی صفحه نمایش دستگاه به کاربر نمایش می دهند.

این طلایاب ها تصاویر سه بعدی از هدف کشف شده تولید می کنند و به اپراتور کمک می کنند تا اهداف را دقیقتر و با وضوح بهتری ببینند.  کلیه این اطلاعات باعث می شود تا کاوشگر بتواند تصمیم بهتری در مورد عمق کاوش بگیرد و از کاوش های بیهوده جلوگیری می کند و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.

در این بین فلزیاب هایی هستند که در اصل جنبه تفریحی داشته و جهت مصارف راه و ترابری، صنعت و معدن، مین یابی و … مورد استفاده قرار میگیرد و ربطی به کاوش گنجینه ندارد از این رو به دستگاه های VLF ( عمق کاوش کم ) معروف هستند و مراحل دستیابی به آنها شامل هزینه های گزافی است . با توجه به اینکه همیشه دستگاه های تصویری به دلیل امکانات زیاد و تکنولوژی پیشرفته مد نظر اپراطور های حرفه ای بوده اند باید این دستگاه ها  دارای ویژگی هایی باشند که آن ها را از سایرین متمایز میکند.

امروزه بیشتر خریداران عزیز همیشه با یکی از بزرگترین دغدغه ها و مشکلات در انتخاب محصول مورد نظر روبه رو هستند زیرا از یک طرف با آمدن  شرکت ها و افراد کلاهبردار از اورجینال بودن محصول خریداری شده مطمین نیستند و از طرف دیگر میخواهند موفق به خرید محصولی شوند که بتوانند بهترین پاسخگویی را داشته باشد و بتوانند از آن به عنوان یک دستگاه مطمین و دقیق استفاده کنند و به نحوی محصولی را خریداری کند که ارزش پرداخت پول را داشته باشد و به نتیجه برسند.

در ساخت طلایاب تصویری از جدید ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها استفاده میشود. تا افراد استفاده کننده از این محصول از آن ها اظهار رضایت کنند و  محصولی که به بازار ارایه میشود دارای بهترین کیفیت و پاسخگویی باشد و بتواند تمامی اهداف کشف کند و در مکان ها و شرایطی به کلر گرفته شود که دیگر فلزیاب ها قادر به کارکرد در آن منظقه نیستند .

در رابطه با انتخاب شرکت و وب سایت برای تهیه ی فلزیاب ما نمیتوانیم به شما پیشنهاد خاصی بدهیم و انتخاب شرکت های معتبر از شرکت های کلاهبردار با توجه به انتخاب شما و برداشت شخصی خودتان از شرکت مورد نظر است اما در رابطه با انتخاب محصول ما به شما پشنهاد میکنیم که  با تهیه یکی از انواع فلزیاب تصویری ارزان به یک دستگاه فوق العاده دست پیدا کنید  و از آن برای انجام کاوش های حرفه ای استفاده کنید زیرا فلزیاب تصویری در مقایسه با دیگر مدل ها دارای امکانات بیشتر و پیشرفته تری است که میتوان با استفاده از دستگاه های تصویری به اطلاعات بیشتری راجع به هدف پی برد.

مانند اندازه جنس ابعاد عمق دقیق و در دستگاه هایی با داشتن قابلیت سه بعدی بودن حتی توانایی کشف تونل ها و حفرات زیر زمینی نیز وجود دارد که سایر دستگاه ها توانایی نمایان کردن همه ی این اطلاعات را ندارند ، پس شما میتوانید با تهیه یکی از انواع فلزیاب تصویری ارزان به اهداف بزرگی دست پیدا کنید.

لازم به ذکر می باشد که دستگاه های فلزیاب تصویری ارزان ما با تکنولوژی پیشرفته و قطعات درجه یک با تست در خاک و آموزش رایگان به مشتری تحویل داده می شود و از نظر عملکرد کاملا سازگار با خاک ایران می باشد که تنها تفاوت عمده آن قیمت مقرون به صرفه و ارزان فلزیاب می باشد ، که برای اپراتورهایی که به دنبال فلزیاب تصویری ارازن هستند، مناسب می باشد.

دوستانی که میخواهند مطمعن شوند دستگاهی که در اختیار دارند اورجینال می باشد یا خیر باید به چند نکته توجه نمایند اسم دستگاهه مورد نظر را به انگلیسی در گوگل تایپ نموده و هیچ جمله یا کلمه ای فارسی ای به ادامه ی اسم دستگاهه مورد نظر اضافه نکنید سپس اگر دستگاهه مورد نظر اورجینال باشد همواره می توانید سایت های خارجی ان را در گوگل که به زبان خارجی است مشاهده نمایید. هر دستگاهی مثلا مینلب در خود یک اسکناس یک دلاری دارد یا مثلا شرکت دیپ فایندر
در تمامی دستگاههای خود 5پوندی که پوند همان واحد پول اینگلیسی می باشد ان دستگاه با خود به همراه دارد و دستگاههای المانی اصلی هم در خود یک یورو به همراهه دارند وچون تقلب کردن وچاپ کردن اسکناس جرم اعدام وسنگینی دارد .

هیچ فروشنده ای قادر به کپی ان اسکناس دلار یا غیره را ندارد همچنان شماره سریال دستگاه باید در ان اسکناس وجود داشته باشد تا تایید کند که دستگاهه اورجینال ان کشور می باشد . به نرم افزار بارکد خوان به هیچ عنوان تکیه نکنید چون هم قابل جعل می باشد و همان نرم افزار خود قادر است بارکد فوق را بسازد
سپس ان بار کد را شما که چک می کنید خودش ان راتایید می کند.
مورد دیگری که میتواند کمک کند دستگاهی که در اختیار دارید را بهتر بشناسید این است که  دستگاه را در مقابل تلوزیون یا رادیو روشن نموده اگر پارازیت بیفتد در دستگاه بدانید ان دستگاه مجهز به جی پی اس نقطه یابی و مکان یابی دقیق است واگر صدایی شبیه به ( ویزز )ندهد یعنی دستگاه جی پی اس ندارد که این را بدانید
چون برای جی پی اس سیم کارت باید در دستگاه گذاشته شود که منطقه یابی صورت گیرد که بعضی از افراد هم برای کلاه برداری  و سود بردن از فروش دستگاه خود در طولانی مدت این سیستم را مجهز به ماژول سیم کارت می کنند تا بتوانند به کنترل قطع یا وصل دستگاه از دور دست پیدا کنند و از شما وجه نقد دریافت نمایند.

فرض كنيد كه يك دستگاه فلزياب بتواند يك ظرف فلزي از جنس نقره را در عمق 200 سانتيمتري زمين كشف نمايد , حالا در حالتی‌که شما همان ظرف را به قطعاتي شبیه پولك در آوريد عمق كاوش شما به دليل بافت ملكولي مجزا , حدود 30 % كاهش خواهد يافت , بديهي است هرچه اين پيوستگي ملكولي در فلز كمتر گردد ,
به عبارتی نسبت عمق كاوش نيز كمتر خواهد شد .

دستگاه فلزیاب‌های ارزان و با کیفیت عرصه مغناطیسی را در نزدیکی دیسک جستجوگر خود ساخت می کنند .  وقتی که جسم فلزی در محدوده میدان مغناطیسی قرار بگیرد شدت عرصه مغناطیسی عوض شده و دستگاه فلزیاب با این تغییرات متوجه وجود فلز در اطراف دیسک خود خواهد شد. پس در نتیجه کاربران محترمی که به دنبال خرید فلزیاب تصویری ارزان هستند بهتر است قبل از خرید یک تحقیق اساسی داشته باشند .

تنها چیزی که در خرید فلزیاب ارزان و با کیفیت برای شما در آن لحظه نیاز است تا بدانید این موارد میباشد:
عمق بالا
عدم وجود خطا
ثبات دستگاه
نفوذپذیری در جاهای سخت و عدم وجود بی ثباتی و آلارم خطا
در آخر عدم حساسیت به قویترین مواد معدنی
این موارد با تعریف فروشنده و کاتالوگ و مارک مشخص نمیشود صرفا با تست آن هم در شرایطی که گفته خواهد شد .

در شرکت فلزیاب فراز سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.
برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *