مقالات

فروش فلزیاب پاور یو سی

فروش فلزیاب پاور یو سی

 در این بخش میتوانید تا حدودی با گنجیاب Power uc همراه با شعاع زن Power radar x8 آشنا شوید، که بدون شک پیشرفته ترین و بهترین گنجیاب موجود در بازار است و البته که تمامی استفاده کنندگان از فروش فلزیاب پاور یو سی چه از لحاظ  کارکرد و عملکرد و چه موارد دیگر آن رضایت کامل را داشته اند و آنرا به عنوان بهترین دستگاه به دیگران معرفی کرده اند .

همه استفاده کنندگان از این دستگاه فوق العاده به موفقیت های زودرس و بزرگ دست یافته اند . این گنجیاب که شامل تکنولوژی ردیاب نیز میباشد ، بواسطه ی همین امکانات فوق العاده پیشرفته و  کاربردی ، تبدیل به یکی از بهترین فلزیاب ها شده است. این محصول از تولیدات شرکت او کا ام OKM آلمان است و میتوان از آن به عنوان دستگاهی با دقت فوق العاده و عمق کاوش نامحدود استفاده کرد. لازم به ذکر است که با ورود این دستگاه به بازار ، با استقبال بی سابقه ای روبرو بوده است و همه اپراتور های حرفه ای آنرا انتخاب میکنند .

در مدل جدید فروش فلزیاب پاور یو سی تمامی ضعف ها روور یوسی برطرف شده و امکانات متعدد و جدیدی نیز به آن افزوده شده تا بهینه ترین کارکرد را داشته باشد و امروزه این فلزیاب فوق العاده با تکنولوژی پیشرفته در اختیار شما عزیزان قرار بگیرد .

مدل ارتقا یافته ی این دستگاه به صورتی میباشد که شما میتوانید در کنار داشتن بهترین گنجیاب جهان از ردیاب قوی همراه آن یعنی پاور رادار ایکس 8 نیز برای ردیابی استفاده کنید .

فلزیاب پاوریوسی

این ردیاب کاملا الکترومغناطیس میتواند تا شعاع 2 کیلومتری و عمق نامحدود به ردیابی اهداف با ارزش بپردازد و بواسطه هشدارهای صوتی اپراتور را از وجود اهداف مطلع و با خبر سازد .

اما در رابطه با فلزیاب Power uc که بر مبنای سیستم مگنومتر عمل میکند باید گفت که این گنجیاب به سفارش کاوشگران آمریکایی به شرکت OKM در کشور آمریکا ساخته شده و تکنولوژی بکار رفته در آن حاصل تحقیقات مهندسان بزرگی است که سالها در این زمینه فعالیت داشته اند و در نهایت مونتاژ این دستگاه در کشور امارات صورت گرفته است و با داشتن عمق کاوش 25 متری و دقت بالای خود میتواند بهترین گزینه برای یافتن و کشف فلزات گرانبها نظیر طلا , دفینه ها و جواهرات و … باشد .

همچنین با استفاده از قابلیت تصویری و سه بعدی بودن میتواند تونل ها و حفرات مخفی زیر زمینی را نمایان سازد . پس از انجام اسکن توسط دستگاه فلزیاب , داده ها و سیگنالهای دریافتی از طریق بلوتوث به مانیتور با کیفیت همراه دستگاه منتقل میشوند و تحلیل و نمایش این داده ها بصورت سه بعدی توسط نرم افزار Visualizer 3D صورت میگیرد که نسخه نهایی و جدید این نرم افزار در این فلزیاب بکار رفته شده تا بتوان آنالیز و بررسی داده ها را بصورت دقیق انجام داد و تنظیمات مربوط به نرم افزار ویژوالایزر توسط مهندسان از قبل صورت گرفته است و نیازی به اعمال تنظیمات بصورت دستی توسط اپراتور نیست .

در شرکت فلزیاب فراز سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب  و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.
برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *