مقالات

فروش فلزياب دست ساز

فروش فلزياب دست ساز : تفاوت خريد دستگاه فلزياب از شرکت فني مهندسي فلزياب پارسه يا از شخص : متاسفانه در ايران بازارفروش فلزياب دست ساز خيلي اشفته و پر از کلاه برداري و دوز و کلک شده است و هر کسي که 2 دستگاه فروخته اسمش را فروشنده گذاشته و شروع به تبليغ مي کند و با فروش دستگاه بدون داشتن جا و مکان مشخص و شرکت ثبت شده مبالغ کلاني به جيب مي زند توجه داشته باشيد که اگر از شخص دستگاهي خريد کنيد عواقب بدي خواهد داشت که به طور مثال چند مسئله مهم مي پردازيم .

– به علت نداشتن جا و مکان ثابت اگر دستگاهي که خريداري کرده ايد اصل نباشد نمي توانيد به هيچ عنواني شکايت از شخص داشته باشيد .

– اينگونه افراد معمولا بعد از فروش فلزياب دست ساز سايت يا کانال خود را مسدود کرده و همچنين شماره خود را مسدود مي کنند و روز از نو و روزي از نو با يک اسم و شماره و کانال جديد شروع به تبليغ مي کنند .

– در صورت خريد از شخص به هيچ عنوان از خدمات پس از فروش خبري نخواهد بود زيرا نه شرکتي در کار است و در صورت نبودن خدمات پس از فروش دستتان به جايي بند نخواهد بود و همچنين گارانتي دستگاه هم بي فايده خواهد بود .

– مسئله اصلي قيمت دستگاه است که هر دستگاهي که از هر شرکت خارجي خريداري شود اگر توسط شخصي باشد همان قيمت سايت اصلي شرکت سازنده خواهد بود در حالي که اگر اين خريد توسط شرکت به صورت عمده انجام شود قيمت حداقل 20% الي 40% کمتر از قيمت درج شده در سايت مي باشد و همچنين شرکت فروشنده در ايران نيز تخفيف پايينتري به خريدار خواهد داد زيرا در زمان خريد درصدي کسر شده پس منطقي است که به خاطر رقابت شرکت فروشنده پايين ترين قيمت را دشته باشد .

پس مواظب اشخاص حيله گر فروش فلزياب دست ساز باشيد که دستگاه را به بالاتر از قيمت اصلي به شما فروخته و ادعا مي کنند که شرکت سازنده مثلا $2000دلار قيمت زده و ماهم 3 ميليون سود ميکنيم که تقريبا 11 ميليون تومان مي شود در حالي که اين دستگاه را از شرکت ثبت شده و معتبر خريداري کنيد قيمت حداقل 3 الي 44 ميليون در يک دستگاه 11 ميليوني پايين تر خواهد بود و براي مطمئن شدن از اصل و بدل بودن دستگاه روش هاي زيادي وجود دارد که مي توانيد موقع خريد استعلام کنيد و به ياد داشته باشيد که در ايران تعداد انگشت شماري شرکت معتبر فروش فلزياب دست ساز وجود دارد در حالي که به جرات مي توان گفت صدها فروشنده در اين عرصه فعاليت مي کنند و هر ماه با يک اسم و سايت مختلف .

بازار فلزياب ها تشکيل شده از توليد کننده‌ها، دلالان اوليه، و نهادهاي کوچکي که مشغول تجارت آن هستند. فلزياب‌هاي اجاره اي معمولا در فروشگاه هاي کوچک “تجارت” يافت مي شوند، بدون اينکه هيچ گونه ارتباط مستقيم با توليد کننده داشته يا تضمين و تعهدات گارانتي ارائه دهند. چنين دستگاه هايي معمولا براي فروش فلزياب دست ساز، به صورت دست دوم تجارت ميشوند و فروشگاه سعي ميکند با اجاره دادن آنها درآمدي اضافي داشته باشد. اين امکان وجود ندارد که فرد پيچيدگيها و شرايط قبلي دستگاه مطلع شود، و در هر بار اجاره ممکن است تعميراتي روي آن انجام شده باشد، بنابراين نميتوانند مطمئن شوند که ايا دستگاه به درستي کار ميکند يا نه.
با وجودي که شرايط اجاره نامه کوتاه است، هزينه اجاره بها نسبتا بالا است. سؤال هاي ديگري که بايد پرسيده شوند عبارتند از اينکه آيا ممکن است در طول يک دوره زماني محدود، يک منطقه مناسب را اسکن کنيم، و اينکه آيا اجاره کننده ميتواند از اين دستگاه به صورت موثر استفاده کند يا نه. از سوي ديگر، اجاره براي اجاره کننده برابر خواهد شد با قيمت خريد يک دستگاه با نام تجاري جديد که تحت پوشش گارانتي قرار دارد.

علاوه بر اين، يک قطعه حساس دستگاه مثل فلزياب، بر اساس سيستم الکترونيکي و تکنولوژي پيشرفته يک شي ايده آل براي اجاره محسوب نميشود، زيرا کاربران مختلفي براي اهداف مختلف و در محيطهاي نامناسب از آن استفاده ميکنند، و در نتيجه روي قابليت اطمينان فلزياب تاثير منفي ميگذارند.

بسياري از فروشگاه هايي که فلزياب‌ اجاره ميدهند فاقد دانش دقيق در مورد دستگاهها هستند. در واقه با خيال راحت ميتوان گفت که هدف آنها ايجاد درآمد است. بنابراين، به عنوان يک شرکت درگير در توليد و فروش فلزياب دست ساز، توصيه ميکنيم فلزياب‌هايي با يک برند جديد، تحت پوشش گارانتي، خدمات و آموزش خريد کنيد، شرايط فردي رايج در منطقه و هدف خود را در نظر بگيرد، و گزينه‌هاي متعدد زيادي براي پرداخت داشته باشد.

براي خريد فلزياب از کجا خريداري کنيم؟
شرکت فني مهندسي فلزياب فراز وارد کننده ي جديد ترين دستگاه هاي دست اول فلزياب طلاياب و گنج ياب از اروپا و آمريکا است. شما براي خريد و راهنمايي مي توانيد از مشاوره هاي رايگان متخصصان اين شرکت بهره ببريد.

در شرکت فلزیاب فراز سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب  و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.
برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *