مقالات

خرید و فروش فلزیاب دست دوم

تولید طلایابی که توانایی پیدا کردن حتی یک تکه طلا را در یک محیط سنگی غنی از مواد معدنی داشته باشد نیازمند تحقیقات R&D اساسی در طول دوره‌های زمانی قابل توجه است. قطعات حساس باید به گونه ای ترکیب و طراحی شوند که بتوانند به عملکرد بهینه برسند. این امر نیازمند سرمایه گذاریهای زیرساختی، تجهیزات تولید شده با تکنولوژی پیشرفته و هزینه های مربوطه است. این موارد به طور مستقیم در قیمت فروش چنین فلزیاب‌هایی ( خرید و فروش فلزیاب دست دوم )  تاثیر میگذارد.

این فرآیند باید به درستی انجام شود، و تمام شرایط ویژه باید در هنگام تولید مورد توجه قرار گیرد و پایداری باید در مرحله طراحی و تولید به دست آید. همه ی این موارد روی هم رفته منجر به هزینه های اضافی می شود.

با این حال، افزایش تقاضا برای چنین فلزیاب‌هایی باعث شده است که صرفه جویی در مقیاس موجب تقویت رقابت شده و تنها حاشیه‌ی سود کمی در بازار به دست بیاید.

بنابراین، طلایابها مقرون به صرفه هستند، و میتوان با قیمتی قابل قبول آنها را تولید کرد.

خرید و فروش فلزیاب دست دوم

خرید و فروش فلزیاب دست دوم

خرید و فروش فلزیاب دست دوم و با کیفیت

فلزیاب یا طلایاب با فرکانس پایین که از نوع فلزیاب فرکانس القائی یا فلزیاب جذبی با تنظیمات تفکیک و تشخیص EDIT یا VDI DISC و سطح و حجم ترشهولد THRESHOLD یا تارگت ایکس TARGET X می‌باشد توان بالای در تشخیص و تفکیک فلزات و اهداف مانندطلا و … را به صورت مجزا از یکدیگر داشته و در هر نوع صحنه کار که خاک بد یا زمین بد یا زمین الوده باشد به راحتی می‌تواند اهداف را تفکیک نموده و تشخیص دهد و اپراتور فلزیاب یا کاربر فلزیاب باید با این نوع فلزیاب تمرین نموده زیرا با تمرین تجربه بدست اورده و با مهارتخود در هر نوع صحنه کار این نوع فلزیاب فرکانس پایین را متناسب تنظیم نماید تا عامل کشف طلا یا هدف واقعی گردد.

فلزیاب‌ها در تفکیک و شرایط تشخیص فلزات از جمله طلا ، نقره ، مس ، روی ، آهن ، نیکل ، کروم ، آلومینیوم ، برنز ، برنج ، قلع و آلیاژ فلزات به نسبت نوع مدار خود می‌تواند تنظیمات تفکیک را دارا باشد و تشخیص فلز آهنی یا فلز بی‌ارزش از فلز غیرآهنی یا فلز با ارزش در اصل تشخیص تفاوت بین فلزات به نسبت تفکیک می‌باشد.

ممکن است بسیاری از شما که به دنبال خرید و فروش فلزیاب دست دوم باشید، شما با این ایده که با خرید دستگاه فلزیاب دست دوم ممکن است پول خود را نجات دهید و به دنبال فلزیاب دسته دوم باشید.

می خواهم دلایل خرید گنج یاب دسته دوم رو اینجا براتون بگم:

دلیل عدم استفاده از فلزیاب دست دوم:

گارانتی – همه مارک ها گارانتی دارند ولی چقد از گارانتی مونده و آیا تمام شده دقت کنید،و آیا مالک قبلی چگونه با فلزیاب کار انجام داده؟

چطور استفاده شده است؟

خرید و فروش فلزیاب دست دوم

خرید و فروش فلزیاب دست دوم

اکثر فلزیاب ها برای استفاده خاص طراحی شده اند، به عنوان مثال فلزیابی است که فقط در آب می تواند اسکن کند و یا فلزیابی که در زمینهای ساحلی مورد استفاده قرار می گیرید.

این ها رو مد نظر داشته باشید و خوب نگه داشتن دستگاه توسط مالک قبلی شاید خیلی ازش استفاده کرده باشه و یا دیده این دستگاه برای شرایط کارش خوب نیست و قصد فروشش رو داره این دستگاهها ارزش خریدن رو داره ، اگر شما تازه کار هستید و تازه وارد این کار شدید و پول زیادی ندارید تا یک فلزیاب نو بخرید و عدم توانایی بازپرداخت آن را ندارید.

و یا از دسته افرادی هستید که می گوید من انواع دستگاه فلزیاب را می خواهم امتحان کنم می توانید با مشاوره مهندسین ما از ما راهنمایی بخواهید.چون یک راهنمایی خوب ارزشمند است.

دلیل استفاده از فلزیاب دست دوم:

قیمت : واقعا دلیل دیگری برای خرید دست دوم وجود ندارد، این تنها دلیل برای صرفه جویی در پول است.

همه ما به پول نیاز داریم، بنابراین اگر قصد خرید فلزیاب دست دوم را دارید، توصیه می کنیم از کسی که می شناسید و اعتماد می کنید، یا محلی خریداری کنید، که معتبر باشد و چند سال تجربه فروش دستگاههای اورجینال رو دارد.

بعضی از افراد هم گول خوردند دستگاههای ایرانی و غیر اورجینال خریداری نمودنند و بعد فهمیدند این دستگاه اورجینال نیست سریع به فکر فروش افتادند در دام این افراد گیر نکنید فقط به دنبال دستگاه اورجینال باشید حتی دست دوم هم باشد.

در شرکت فلزیاب فراز سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.
برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما  09120896040 در ارتباط باشید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *