مقالات

خرید فلزیاب ارزان

خرید فلزیاب ارزان : تعريف دستگاه فلزياب و نکاتي که بايد در خرید فلزیاب ارزان در نظر بگيريد:
دستگاه فلزياب وسيله‌اي براي پيدا کردن اجسام فلزي مخفي شده درون زمين، ديوار و… است. بدين صورت که اين دستگاه يک ميدان مغناطيسي در اطراف ديسک جستجوگر خود ايجاد مي‌کند. در زماني که جسم فلزي در محدوده ميدان مغناطيسي قرار گيرد، شدت ميدان مغناطيسي تغيير يافته و دستگاه فلزياب با احساس اين تغييرات متوجه وجود فلز در اطراف ديسک خود مي‌شود و آنرا آشکار مي‌کند. هرچه شدت ميدان مغناطيسي توليد شده توسط دستگاه بيشتر باشد، عمق کشف فلز بيشتر خواهد بود. لازم به ذکر است که عمق کاوش توسط فلزياب با توجه به جنس فلز، اندازه و شکل فلز تغيير مي‌کند. به عبارت ديگر مي‌توان گفت فلزياب‌ها ابزارهاي الکترونيکي و يا مکانيکي هستند که بر اساس قوانين مختلف فيزيکي، بسته به ميزان حساسيت و نوع کاربرد و طراحي، به فلزي خاص يا همه‌ي انواع فلزات حساسيت نشان مي‌دهند و امکان کشف فلزات مدفون در خاک و يا ديگر اجسام را ممکن مي‌سازند.

چالش برانگيزترين قسمت براي خرید فلزیاب ارزان ، انتخاب نوع آن است. در بازار امروزي، برخلاف گذشته انواع بسياري از فلزياب ها با برندها و سيستم هاي مختلفي وجود دارد که بيشتر از کار راه بيانداز بودن آن، باعث سردرگمي و معضل خريداران شده است. از اين رو، در خريد فلزياب ها مانند ديگر وسايل بايد به نکات و توصيه هايي نيز دقت کرد که درادامه اين مقاله، ما آن ها را براي شما بيان کرده ايم.

1. به دنبال برند نباشيد

فلزياب ها بر خلاف ديگر وسايل، در هر شرايط آب و هوايي بازدهي خود را نشان خواهند داد. بسياري از فلزياب هايي با برندهاي معتبري که در دنيا ساخته مي شود، در بسياري از کشورها به علت تغييرات شرايط آب وهوايي، قابل استفاده نيستند؛ از اين رو، به جاي بررسي برندها، به تکنولوژي و ويژگي هاي محصول درج شده در کاتالوگ دقت کنيد و از فروشگاه هاي معتبرخريداري کنيد.

2. به کارايي دستگاه دقت کنيد

کارايي فلزياب ها دردرجه اول اهميت بيشتري نسبت به ديگر موارد آن دارد. يک دستگاه فلزياب ممکن است که ظاهر فوق حرفه اي داشته باشد؛ اما به دلايل نداشتن کيفيت لازم نتواند کارايي مناسب در پيدا کردن انواع فلزها داشته باشد و بهتراست تا بيشتر براي آموزش مورد استفاده قراربگيرد.

3. قبل از خريد به نکات آموزشي دقت کنيد

استفاده از دستگاه هاي فلزياب خيلي ساده است. کافي است که آن ها را روشن کرده و بر روي قسمت هاي مورد نظر به صورت عقب و جلو حرکت دهيد تا فلز مورد نظر پيدا کند و در نتيجه صداي آلارم را از خود نشردهد. قبل از خريد فلزياب ارزان به نکات استفاده در خصوص چگونگي روشن کردن، کار کردن با صفحه و حرکت از فروشنده سوال بپرسيد و حتما يک بار جلو او دستگاه را مورد تست و بررسي قرار دهيد.

4. در خصوص انواع فلزياب ها تحقيق کنيد

قبل از ورود به بازار، در خصوص انواع فلزياب ها و دسته بندي آن ها دراينترنت تحقيقاتي را انجام دهيد. فلزياب هاي TR، ماهواره اي، ليزري، دوربيني، VLF، GPR و پالسي از انواع آن مي باشند که هر کدام کاربرد و قابليت هاي مخصوص به خود را دارد. قبل از خريد، سايت هاي فروش اينترنتي فلزياب و انواع محصول و اطلاعات درج شده در هرکدام را به دقت مورد بررسي قرار دهيد و آن ها را با هم مقايسه کنيد.

5. از دوستان خود بپرسيد

فلزياب وسيله اي نيست که هر کسي درخصوص آن اطلاعاتي داشته باشد. از آنجا که اين دستگاه ها کاربرد خاصي هم دارند، اگر شخصي قصد استفاده يک بار آن را داشته باشيد، از دوست يا آشناي خود آن را قرض خواهد کرد. به هر حال، قبل از خريد از دوست يا شخصي که با فلزياب ها سروکار دارند، سوالاتي درخصوص اين دستگاه ها و شرکت هاي معتبر سازنده داخلي بپرسيد و حتي توصيه مي شود که با آن ها براي خريد فلزياب ارزان به بازار مراجعه کنيد.

 

خريد فلزياب ارزان

خريد فلزياب ارزان

 

6. دستگاه هايي با فرکانس پايين خريداري کنيد

دستگاه هاي فلزيابي که فرکانس پايين دارند، کيفيت بيشتري از ديگر دستگاه ها دارند.

7. با خدمات پس از فروش بخريد

دستگاه هاي فلزياب خيلي حساس هستند و يک اشتباه کوچک در مدار يا ضربه هاي ناخودآگاه باعث خرابي آن ها مي شود. براي تعمير اين دستگاه ها نبايد آن ها را به دست هرشخصي سپرد و حتما در هنگام خريد فلزياب ارزان بايد کارت ضمانت و خدمات پس از فروش را از فروشنده تهيه کرد.

8. از دستفروش ها نخريد

در هنگامي که شما وارد بازار مي شويد، دلال ها و دستفروش هايي هستند که دوربرتان را براي فروش دستگاه فلزياب خواهند گرفت. همانطورکه دراول اين مقاله گفتيم، برندهاي مختلفي در بازار وجود دارد که بعضي از آن ها هيچ کيفيت و خدمات پس از فروشي ندارند که اين نوع مدل ها بيشتر توسط دستفروش ها به فروش مي رود.

براي خرید فلزیاب ارزان از فروشگاه ها و سايت هاي معتبر اقدام به خريد کنيد تا اگر به مشکلي برخورديد، با مهر فروشگاه بتوانيد به شرکت سازنده براي تعمير برويد.
قيمت فلزياب‎ ها بر اساس نوع، ويژگي ها و ارزش‌هاي برند متفاوت است. طيف گسترده اي از فلزياب‌ها براي اهداف خاص وجود دارد.
دسته هاي اصلي عبارتند از: گنج، طلا، امنيتي، صنعتي، فني، نظامي و بالستيک. اين دسته بندي‌هاي اصلي نيز داراي دسته بندي‌هاي فرعي هستند.

اين موارد را ميتوان به صورت زير فهرست کرد:

گنج: معدن، سکه، تصويربرداري.
طلا: قطعه
سکه هاي تک: سکه هاي فلزي، سکه هاي طلا، نقره و برنز.
امنيتي: فلزياب هاي دروازه، اسکنرهاي بدن، سيستمهاي عکس برداري اشعه ي X، سيستمهاي عکس برداري بدنه خودرو.
صنعتي: فلزياب هاي مورد استفاده در صنايع غذايي، نساجي و پلاستيک.
فني: فلزياب هاي مورد استفاده براي ساخت و ساز، ساخت جاده، و همچنين يافتن نشت آب، لوله کابلي و سوراخکاري.
نظامي – بالستيک: فلزياب هاي مين و بمب، فلزياب هاي دادگاهي، فلزياب هاي مورد استفاده براي پيدا کردن گلوله و چاله.
به طور خلاصه، طيف وسيعي از فلزياب‌ها جز واحدهاي سرگرمي هستند و به قيمت حدودا 400 دلار فروخته ميشوند، همچنين فلزياب‌هاي صنعتي هزينه‌اي حدود 30000 دلار دارند.

براي خرید فلزیاب ارزان از کجا خريداري کنيم؟
شرکت فني مهندسي فلزياب پارسه وارد کننده ي جديد ترين دستگاه هاي دست اول فلزياب طلاياب و گنج ياب از اروپا و آمريکا است. شما براي خرید فلزیاب ارزان و راهنمايي مي توانيد از مشاوره هاي رايگان متخصصان اين شرکت بهره ببريد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *