آثار و نشانه های گنج یابی

نماد کبک در گنج یابی

نماد کبک در گنج یابی

تفسیر نشان کبک درمورد پرندگان تفاسیر گوناگونی باتوجه به نوعشون و حالت ومحیط قرارگیری آنها وجود داره کبک حیوانی هست که بیشتر بر روی زمین هست وزیاد پرواز نمیکند دوستان سرعت این پرنده بسیار بالا و بسیار تیز است.

این پرنده در زمان خطر خود را لای شکاف سنگها و صخره ها پنهان میکند و به خوبی خود را با صخره های محیط استتار میکند.

پس هدف از نماد زیاد دور نیست و همون اطراف به دنبال تل یا صخره باشید.

معمولا نماد این پرنده به صورت برجسته وبزرگ و گاهاً به صورت سنگ نگاره دیده می شود.

مسیر حرکت پرنده را به دقت بررسی کنید و چنانچه شکافی وجود داشت بررسی کنید.

علائم دوم روی سنگ یا صخره پیدا کنید.

اگر روی بلندی بود و اطرافش هیچ سنگ یا صخره ایی نبود توی شیب اطراف به دنبال ورودی باشید.

البته جهت موفقیت یا باید از کارشناس خبر و یا از حفره یاب خوب کمک بگیرید.

نماد کبک در گنج یابی1

نماد کبک در گنج یابی:

در زمانهای قدیم نماد و نشان سنگ کبک را روی صخره ها می تراشیدند و این نماد را درست می کردند، معنی و مفهوم این نماد این است که باید در روبروی آن کپه سنگ و شکاف وجود داشته باشد چون این حیوان در مواقع خطر خود را گرد کرده و در یک جا ساکن می شود و یا در لای شکاف ها پنهان می شود، برای همین از این نشان به عنوان اینن مفهوم ها استفاده کرده اند. ولی تنها خوبی آن این است که اگر کپه سنگ نبود و شکاف وجود داشت دفینه به صورت فله و بدون اینکه دفن شده باشد در لای شکاف گذاشته شده است ولی اگر کپه سنگ بود باید به زیر آن نفوذ کنید چون دفینه در زیر آن دفنن شده است.

وجود یک جفت نر و ماده درکناریک پرنده دیگر هم این یعنی یک جفت یعنی یک جایگاه و جایگاه پرندها خب روی درخته پس با اشاره نگاه پرنده و وجود درخت کهنسال یعنی شما در جهت نگاه پرنده در سمت راست عکس باید درخت کهنسالی وجود داشته باشه که زیر درخت قبر و مال ارزشمندی قرار گرفته.

در شرکت فلزیاب فراز سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید. برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید. 09120896040

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *